5:51 م

تـــاج

بواسطه ســـهــــر


جالى تاج من صديقتى الغالية على قلبى جدا شــهرزاد
والتاج عبارة عن سؤال
اذكر ستة اسرار اللي يشوفنا لاول مره ميعرفهومش عننا
اولا انا متمرده جدا على كل شى واول هذة الاشياء احساسى بالضعف
عندما اواجه مشكله ما وتحتم على قوانين الواجب والبشر بالصمت
فهنا يبدء التمرد وتظهر سهر مختلفة جدا

ثانيا أعشق الحياه الهادئة جدا مع العلم ان كل من يعرفنى يعتقد غير ذلك
فكثيرا منهم يرانى ساخطه على الحياة وما فيها لكن الحقيقة مختلفة ونادرا ما يعلمها احد

ثالث ا
داخلى كمية كبيرة من التناقضات وكم اكبر من العناد لم يفهمنى سوى من عاش معى تجاربى المريرة
رابعا اعشق السفر حتى ولو سفر حتى ولو كلفنى عناء اكثر من يوم لآختلى بنفسى لساعه واحدةويروا فى هذا جنون او غباء لكنى اسمية فترة نقاهه من ثلوث البشر

خامسا رومانسية جدا على عكس ما تصرفاتى ونادرا ما اقول لشخص احبة انى احبة
ويرى اصدقائى انى متبلده الاحساس :)
متسامحه جدا مع اصدقائى ودائما ما التمس لهم ألاف الآعذار
سادسا عصبية جداااااااااااااااا ولا ارضا بأنصاف الحلولبكلمه من السهل ان تشعلنى وبكلمه من السهل جدا ان تهدينى

وامرر التاج لــ

28 شربوا معايا القهوه:

saragebaly يقول...

سهر الجميلة

اول زيارة ليا وبرضو عرفتك عن طريق تاج شهرزاد

اجابتك حلوة اوي وشخصيتك جميلة جدا

بالنسبة للرومانسية فأنا كمان بجد صعوبة في البوح بالمشاعر
ومش عارفة ليه اغلب الناس الرومانسية تلاقي تصاريح الحب عندهم صعبة كدة

وبالنسبة للعصبية فانا مش هتكلم لان انا برضو عصبية جدااا جداااا جداااااااااااااا

بس في الآخر نقول ان مفيش انسان في الارض مش فيه عيوب ولا طباع غير متقبلة من الآخرين

وانا مبسوطة جدا ان عرفتك وعرفت شخصيتك الحلوة

دمتي بكل الحب

سارة

شهرزاد يقول...

سهر الجميلة
أنا فرحانة جدا جدا بقبولك التاج والإجابة عليه..

رومانسية جدا على عكس ما تصرفاتى ونادرا ما اقول لشخص احبة انى احبة
ويرى اصدقائى انى متبلده الاحساس :)
......
هذه النقطة أيضا من صفاتي

بس الفرق أني مش عصبية أبدا
هادية جدا ونادرا ما أثور أو تظهر عصبيتي..

سهر وحشتيني جدا يا قمر
وأسعدتني عودتك ببوست جديد جدا

وأرجو ان تكوني بخير دائما
ولك مني ألف سلام وتحية

حبي وأشواقي

شهرزاد

Unknown يقول...

اول زياره ليا

ان شاء الله حتتكرر كتيير مدونتك فعلا مميزه كتيير

تحياتى لكى

Unknown يقول...

اجاباتك جميله اوي بجد يا سهر
ربنا يحميكي

ومتشكر جدا علي تمريرك التاج
ربنا يجعلنا عند حسن ظنك
وان شاء الله تشوفيه باقرب وقت

رندا يقول...

سهورة وحشتينى اوى اوى

اية الايجابات الجميلة الرومانسية دى

واشكرك شهرزاد علشان اهدتك تاج رجعتك تكتبى من تانى

ياريت بقى مش تتاخرى علينا

بحبك


رندا

زُمُرده يقول...

لولولولولو

هيييييييييي جاوبت التاج

ده انا نسخه منك
باين هنبقى صحاب اووي
بس عارفه بيني وبينك اتعلمي نقطه وحاولي تعمليها
قولي احبك
قوليها لكل اللي بتحبيهم
سيبي مشاعرك تروح ليهم
يمكن الدنيا تاخدك منهم او تاخدهم منك
وتتمنى لحظه تقولي ليهم كلمه حب

انا بعتبرها بذره لاحلى شجره ممكن تتزرع وتعمر وتظلل وتدفي قلوبنا

-------------
مدونتك جمييييييله اووووووووي حلوه القلوب والبنوته والحركات دي مع ان في دمعه حزن مستخبيه
والله اعلم

فرحت اووي بزيارتك ويارب دايما

ســـهــــر يقول...

سارة الرقيقة / نورتى مدونتى يا قمر
ولله انا موضوع الرومانسية دة عاملى مشاكل كتيرة جدا بس ولا يهمنى بقا
اللى يعرفنى كويس بيفهمنى من غير متكلم
هههههههههه

وانتى عصبية كمان زييى يعنى خلاص احنا نعمل معاهدة :)

نورتى المدونة يا جميلة ويارب متكونش اخر مرة

دمتى جميلة

ســـهــــر يقول...

شهروزتى الحبيبة يا اجمل زهرة فى الدنيا

انا اللى بشكرك على التاج من كل قلبى

الظاهر ان موضوع الرومانسية دة مع الكل

بس تعرفى اللى كنت متأكدة منه انك فى قمه الهدوء وطلع ظنى فى محلة

دمتى صديقتى الجميلة جدا والرائعه جدا

بحبك اوى

ســـهــــر يقول...

المبرمج المحترف نورتنى يا فندم ويارب تنورنى دايما سعدت جدا بزيارتك

ســـهــــر يقول...

bar2ash / اخى العزيز اشكرك جدا على كلامك الجميل

ويارب اشوف التاج عندك بقا عاوزين نعرفك عن قرب

وربنا يحفظك يارب

دمت بكل خير

ســـهــــر يقول...

رندا
سهورة وحشتينى اوى اوى

اية الايجابات الجميلة الرومانسية دى

واشكرك شهرزاد علشان اهدتك تاج رجعتك تكتبى من تانى

ياريت بقى مش تتاخرى علينا

بحبك


رندا


رنددددددددتى حبيبتى
انتى اللى وحشانى بجنون والله

بس انا اطمنت عليكى من خالد :$
فينك يا قمرايتى بتغيبى عنى كتير

وانتى اجمل من كل الاجابات

يارب متغيبى تانى عننا بنفتقدك جدا

وبحبك اكتر بكتير

دمتى صديقتى وبحبك انا

ســـهــــر يقول...

زُمُرده يقول...
لولولولولو

هيييييييييي جاوبت التاج

ده انا نسخه منك
باين هنبقى صحاب اووي
بس عارفه بيني وبينك اتعلمي نقطه وحاولي تعمليها
قولي احبك
قوليها لكل اللي بتحبيهم
سيبي مشاعرك تروح ليهم
يمكن الدنيا تاخدك منهم او تاخدهم منك
وتتمنى لحظه تقولي ليهم كلمه حب

انا بعتبرها بذره لاحلى شجره ممكن تتزرع وتعمر وتظلل وتدفي قلوبنا


وهييييييييييييةكمان انك جاوبتى يا زمردة يا جميلة

نسخه منى يارب يارب نكون فعلا اصحاب
ليا الشرف بجد

ووعد منى انى هقول لكل اللى بحبهم
انى بحبكم وبموت فيكم كمان
لان فعلا عندك حق محدش عارف بكرة في اية

وفرحانة انا ان المدونة عجبتك

يارب تنورينى بأستمرار

دمتى بكل الحب

زى الهوا يقول...

اشمعنة انا التاج دا جالى اذكر 16 صففففففففففففففففففففففففة؟؟؟

كلنا عصبييييييين , الشعب كله مابقاش يستحمل من اللى بنشووووووووفه , فيكى صفات جميلةما شاء الله

نونو يقول...

انا فرحانة انى عرفتك دة انتى عثثل
مع انى مش بحب العصبية بس الصفاتك الباقية حلوة وجميلة
وياريت نبقى اصحاب

ســـهــــر يقول...

زى الهوا موحة يا موحة

اصل شهرزاد استرئفت بحالى حلوة استرئفت دى ؟ ههههههههه وقالت 6 اسرار بس

منورة المدونة يا احلى ميس

ســـهــــر يقول...

نونو انا فرحانة اكتر بمعرفتك ولسة جاية من عندك حالا وكنت اول تعليق انا فرحانة بقا

ومعلش يبنتى الأيام دى مبقاش فيها حاجة عدلة اصلا الواحد خايف يجيلة الضغط ولا السكر :)

نورتى يا قمراية المدونة

وطبعا طبعا هنبقا اصحاب

sahr يقول...

على فكرة التاج صعب
بس اجاباتك كلها جميله
وشخصيتك شكلها اجمل
وممكن تكون اجابتك قريبة مني شوية
على العموم انا سعيده جدا اني اتعرفت عليكي وبالمدونه

عروسة ننوسة يقول...

مبروك التاج الف مليون مبروك

عدنان أحمد يقول...

السلام عليكم

اجاباتك حلوة اوي
و عجبتني صراحتك جدا

ربنا يوفقك

تحياتي
عدنان

كلام على بلاطة يقول...

تاج جميل
والاجمل المعانى الحلوة
تحياتى

ســـهــــر يقول...

sahr...
على فكرة التاج صعب
بس اجاباتك كلها جميله
وشخصيتك شكلها اجمل
وممكن تكون اجابتك قريبة مني شوية
على العموم انا سعيده جدا اني اتعرفت عليكي وبالمدونه


سهر التاج الصعب فية انك تتكلمى عن نفسك افتكر دى حاجة صعبة شوية

ميرسى يا قمر انتى اللى اجمل
وسعيدة بوجودك جدا

ســـهــــر يقول...

عروسة ننوسة يقول...
مبروك التاج الف مليون مبروك


ميرسى يا عروسة يا ننوسة :)

ومبروك عليا زيارتك المدونة

ســـهــــر يقول...

أسير حبيبتي...
السلام عليكم

اجاباتك حلوة اوي
و عجبتني صراحتك جدا

ربنا يوفقك

تحياتي
عدنان


الاجمل ان اجاباتى عجبتك بجد
الف شكر يا عدنان نورت المدونة

ويارب دايما مشرفنى بوجودك

ســـهــــر يقول...

كلام على بلاطة ...
تاج جميل
والاجمل المعانى الحلوة
تحياتى

الف شكر ليك
اسعدنى مرورك جدا

محمد فكري يقول...

سهر :)
.....
ازيك..اخبارك ايه..
سوري يا سهر انا ماعملتش الواجب بتاعي :D
انا كنت مسافر وأول ما جيت حطيت قصدية جديدة..
بس ان شاء الله ملحوقة :)
سلام :)

ســـهــــر يقول...

محمد فكرى فينك يا جميل غايب من فترة طويله لعل المانع خير

وحلوة قصيدتك جدا جدا وسعيدة انى كنت اول كومنت عندك
واتمن يكون الواجب عندك فى أقرب فرصة

دمت بكل الخير

انى احبكم فى الله يقول...

thanks for your visiting and please come again
this text is beautiful

غير معرف يقول...

اه يا سهورة يا ابها

ايه العظمة دي كلها