12:05 ص

I'm BaCk

بواسطه ســـهــــر

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
رجعت تانى انا بعد غياب حوالى 9 شهور :(
وحشتوووووووووونى اوى اوى اوى
والله الغياب مكنش بأيدى خالص انا الدنيا اتلغبطت عندى شويتين بس طولوا أوى
لكن الحمد لله نقلنا لبيت جديد وعقبال عندكم كدة كلكم أشتغلت :">
والنت لسة واصلة بقا من فترة قصيرة خالص
فكرة اكتب بس قولت اتنسيت بقا وفجأة لاقيت أرق أنوسة فى الدنيا كلها
بتكلمنى وقولتلها خايفة اكتب وفى الاخر وعدتها انى انزل بوست جديد
عشان خاطر عيون أحلى ننوسة
يا جمــــــــــــــــاعه بجد فى حاجات كتير اوى اتغيرت كتير جدا
الشغل دة عالم تانى خالص خالص
ناس مختلفة ونفسيــــــــــــــات أجارك الله عليها
وناس طيبة وناس شريرة وناس تحبها وناس تتخنق لمجرد سماع صوتها
هههههههههههه
وكتير كتير
لدرجة ان طول فترة شغلى اللى مكملتش 5 شهور فكرت اسيب الشغل
حوالى 20 مرة لآن فى اكتر من وش لأنسان واحد بتقابلة فى اليوم
وفيه الانانى والطيب والشرير والساذج واللى عامل عبيط
أكيد هحكيلكم على التفاصيل دى كلها فى وقت تانى من غير غياب زى زمان
بس فعلا كنت محتاجة اقولكم وحشتونى يا ناس يا حلوة ياللى كانت مالية عليا دنيتى
بجد وحشتونى من قلبى

31 شربوا معايا القهوه:

غير معرف يقول...

حبيبتى ديما وحشانا وديما كلامك الى من القلب بفتقده .. من زمان مش قرتلك اى جديد يا سهورتى ..
وديرى بالك بحالك ..

وبحبك انا

عاشقه الرومانسيه يقول...

اهلا بالقمر
ليكى وحشه ياشيخه
فينك يابنتى؟
ادنيا تاخدك اه بس مش لدرجه انها تنسيكى احبابك
وحشتينا قوى وحمد الله على سلامتك ياقمر

AHMED SAMIR يقول...

عود احمد و حمدا لله على السلامة
منتظرين اروع الكتابات
تحياتي واحتراماتي

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وحشتينىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

موووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

كان زمانى أول تعليق بس منه لله النت عملها
ربنا يسمحك يانت

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

أنتى اللى ارق واجمل واحن اخت وحبيبه ليا حمدالله على سلامتك يا غاليه نورت الدنيا كلها

يارب ما تغيبى عننا ابدآ

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ربنا يسعدك يارب ويوفقك
ومليون مبروك عليكى البيت الجديد

ومبسوطه انك اشتغلتى ربنا يرزقك يارب ويصلح ليكى حالك حبيبتى
ولا اتحرم منك ابدآ ابدآ ابدآ

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

والله العظيم فررررررررررحانه برجوعك

اووووووووووووووووووووووووووووووووووى
ويعلم ربنا

بحبك اووووووووووووووووووووى
وخلى بالك من نفسك وانا اختك
لو احتجتى اى حاجه انا تحت امرك ياغاليه
وربنا يدوم الود بينا يارب ويسعدك حبيبتى

خلى بالك من نفسك
اختك انوسه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

دى بقا بمناسبة الرجوع

لولولولولولوللولولولولولولولولولولوى

المعتصم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حمدا لله على السلامه
وربنا مايعودش الظروف الوحشه دى تانى يارب
ودايما تكونى بخير
ومستنيين مغامراتك فى الادغال قصدى الاشغال يعنى
وعلى فكرة كلنا بنعانى من ده بس هنعمل ايه لازم نتحمل
مرة تانيه حمدالله على السلامه

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

حمدالله علي السلامة.....
واكيد الحياة في الشغل حياة مختلفة تماما.. لان بتعرفي فيها يعني ايه زووونب بجد...هههههههه... خالي بالك...
بس اهم حاجة متخليش حد يعقدك... ويتسبب انك تسيبي شغلك... تجاهليه تماما......


ويلكم باك... ومستنين التفاصيل...

تحياتي يافندم ;)

Tamer Nabil Moussa يقول...

السلام عليكم

حمد الله على السلامة

نورتى التدوين

ربنا يوفقك ويكرمك

مع خالص تحياتى

غروب يقول...

سهر حبيبتى

وحشتينى بجد اوووووووى

انا كمان نزلت سوق العمل وبعديت كتييير عن المدونه

واخيرا اخدت قرار بانى اسيب الشغل بعد تلات شهور ونص

يمكن احكى التفاصيل اللى ذكرتيها واللى اكيد مريت بيها انا كمان بعدين

لانه فعلا عالم مختلف جدااااااا

عموما

ربنا يوفقك يا حبيبتى

NeVeN يقول...

روحى انا اخيرا سمعتى الكلام ورجعتى
يارب يارب متجيش الكريزة تانى وتبطلى تكتبى
بجد انا بيوحشنى كلامك مع انه مش جديد عليا بس كل بوست بلا قى فيه سهر مختلفة طلعت من جواكى
ولى لى بتقولك وحشتيها اد السما

P A S H A يقول...

حمداً لله على السلامة

نورتي البلوجر

:))

تحياتي

مهموهة أحمد يقول...

سهـــر .......
حبيبتي منورة و الله عالم التدوين من جديد يا قمر
و الف مبروك على البيت الجديد و يا رب يكون خير عليكم يا رب

و الف مبروك على الشغل كمان و علش لازم تقابلي شخصيات كتيرة اوي
و انتي شطارتك انك تعرفي الوحش من الكويس علشان تعرفي تتعاملي مع الناس كويس

عموما انا سعيدة اوي بيكي و اتمنى تتقبلي مروري الاول و ان شاء الله مش الاخير
و اكيد ضيفت مدونتك عندي في القايمة المهمة لانها بجد تستاهل يا ملكة الرقة

خالص تحياتي و تقديري

رحــــيـل يقول...

حمد الله على السلامه ساسو انا فرحت لما لاقيتك صاحبة نيفين انتى بقالك كتير مختفيه كان نفسى تكونى موجوده فى اللقاء اللى فات كان قد ايه جميل ودافى والناس حلوه فعلا

موضوع الشغل ده بيعلم كتير جدا وياما هتشوفى انا اول ما اشتغلت كنت جاسه زى اللى كان فى جره وطلع لبره واتارى بره ده عالم تااااااانى خالص
ربنا معاكى يارب دايما فى انتظار جديدك دايما

RASHA يقول...

لا تستغربى فخلف القناع قناع

ســـهــــر يقول...

رونى انتى اللى وحشانى يا سكرة
واحلى صديقة فى الدنيا بحبك انا

ســـهــــر يقول...

عاشقه الرومانسيه

انتو اللى وحشتونى بجد يا بنوتة
وصدقينى منستكوش عمرى ودايما فى بالى والله
نورتينى يا توتة

ســـهــــر يقول...

AHMED SAMIR

ميرسى يا فندم نورتنى ويارب متكنش اخر زيارة

ســـهــــر يقول...

أأأأأأنووووووس
حبيبه قلبى يا بنتى المدونة مدونتك
اعتبرى نفسك اول تعليق انتى ورونى واحد يا انوستى
وانا بحبك اكتر والله يا ايناس يا ارق قلب واطيب بنى ادماية شقتها فى عالم بلوجر
ربنا يديم المعروف بينا يا قمرايتى

ســـهــــر يقول...

المعتصم

ادغال فعلا هههههههههه
واكيد يا جميل فى مواقف كتير هقول عليها
وربنا يستر بقا
نورتنى بجد

ســـهــــر يقول...

أبو على
ااااااة بالظبط الزنب دى بكرها انا موت
ههههههههههههه
وربنا معايا بقا وباخد بالى انا حرمت اتعامل بطيبة تانى
نورتنى يا ابو على

ســـهــــر يقول...

Tamer Nabil

ميرسى يا تامر
نورتنى ودايما منور المدونة

ســـهــــر يقول...

غروب حبيبه قلبى
وحشااااااانى من هنا لحد عندك يا احلى غروب
غبت اهه ورجعت لآغلى ناس يا غالية
بجد يا غروب الناس فى الشغل تحسى كدة يا اختى انهم نازلين من البيت حالفين ميت يمين انهم يولعوا فى كل اللى يقف قدامهم عالم غريبة بجد
بس زعلتينى انك سيبتى الشغل يا بنتى والله
وربنا يوفقك فى مكان أحسن ان شاء الله

ســـهــــر يقول...

نيفييييييييييين :">
بحبك يا بت انتى اوى بس بحب لارا أكتر هههههه
ادينى رجعت اهه يا نوفا وربنا ميحرمنى منك يا اجمل واحن اخت فى الدنيا
وخدى بالك منى بقا دايما :P

وانتى اللى منورة عالم بلوجر كلة
يا قمرايتى انا

ســـهــــر يقول...

P A S H A

الله يسلمك يا جميل
وميرسى ليك نورتنى بجد

ســـهــــر يقول...

الوفية للأبـــد -- مها أحمد

مهاميهو يا قمر مبسوطة بوجودك جدا
وفعلا الواحد ياما بيقابل يا قمر
واكيد بقيت باخد بالى ومسبش نفسى كدة
وأنا كمان ضيفتك يا توتة
وعلى فكرة مدونتك فى منتهى الجمال والرقة بس أكيد انتى احلى منها بمليون مرة
نورتينى يا ميمو

ســـهــــر يقول...

رحيل

هههههههههههه
نيفين مش صحبتى يا رحيل
دى أختشى عقبال عندكم كدة هههههه
والله انا كمان يا جميل حصلى نفس اللى حصلك كدة كنت متنحة لفترة كبيرة

والحمد لله على كل شىء
وحشتينى اوى يا رحيل ومبسوطة انك اتعرفتى على نوفا بجد بتشكر فيكى جدا
يا ام عيون جميلة :">
متغبيش عنى تانى بقا بحبك انا

ســـهــــر يقول...

رشا

عندك حق يا قمر
ونورتينى يا جميلة